Serwis

Oferta serwisowa kierowana jest dla Firm, Zakładów Produkcyjnych i Klientów Indywidualnych
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów chcielibyśmy przedstawić Państwu propozycję świadczenia usług w zakresie serwisowej posiadanych i użytkowanych przez Państwa:
bram garażowych posesyjnych i przemysłowych, bram ogrodzeniowych posesyjnych i przemysłowych, automatyki do bram szlabanów i blokad parkingowych, napędów drzwi automatycznych, rolet zewnętrznych i drzwi zewnętrznych

Są firmy, których celem jest sprzedanie produktu i zapomnienie o Kliencie. Ale my w DMS chcemy towarzyszyć naszym Klientom na każdym kroku. Wszyscy wiemy jak ważne dla bezpieczeństwa i komfortu użytkowania jest prawidłowe działanie urządzeń w Państwa domu lub firmie. Każde z tych urządzeń ma w pełni spełniać swoje zadanie. Aby było to możliwe należy sprawdzić stan mechanizmu. Ponadto jak każdy pracujący mechanizm również brama czy automat wymaga konserwacji i regulacji, w celu wydłużenia jego bezawaryjną pracę . Niektórzy producenci umożliwiają wydłużenie oferowanego okresu gwarancji przy wykonywaniu przeglądów przez autoryzowanego Partnera serwisowego. I właśnie z tego powodu kierujemy do Państwa ofertę świadczenia usług w zakresie obsługi technicznej posiadanych przez Państwa bram i automatyki różnych marek.

CO NAS WYRÓŻNIA?
W godzinach pracy naszej firmy Państwa telefon zostanie odebrany, który w trakcie rozmowy otworzy zlecenie serwisu. Bardzo pomocne w naszej pracy będzie wypełnienie i przesłanie opisu usterki oraz danych urządzenia na adres biurodms@onet.pl
Mamy autoryzacje serwisowe wszystkich najważniejszych producentów bram i automatyki. Nasze umiejętności jak i wyposażenie serwisu są stale weryfikowane, a nasi Pracownicy mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i wiedzy technicznej dotyczących urządzeń znajdujących się na rynku. Tym samym wykonywane przez nas usługi serwisowe są na najwyższym poziomie. 
Wykonujemy rocznie wiele stałych serwisów, zarówno tych drobnych dotyczących wymiany baterii czy kodowania pilota, jak i kompleksowych modernizacji czy remontów. Ta ilość pozwala na stałe doskonalenie umiejętności naszych Pracowników. W przypadku poważniejszych awarii nie proponujemy od razu wymiany urządzenia na nowe, a nasz dział serwisu mechanicznego lub elektronicznego ustala zakres i opłacalności naprawy. Dopiero po rzetelnym przedstawieniu Klientowi kosztorysu podejmuje on końcową decyzję. Dzięki osiąganym wynikom oraz rzetelności jesteśmy postrzegani jako solidny Partner i nasze zlecenia są naprawiane w pierwszej kolejności. Nasze działania są długofalowe i zakładają, że przez naszą staranną pracę będziemy zdobywać nowych Klientów. Usługi świadczymy na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego w różnych wariantach dopasowanych do Państwa potrzeb. Nie zmuszamy do podpisania umowy serwisowej, chociaż wymagający Klient z pewnością doceni jej zalety. Zgłoszenia wykonania usługi serwisowej mogą być jednorazowe, staramy się równie szybko obsługiwać Klientów indywidualnych, którzy nie mają z naszą firmą podpisanej umowy serwisowej. 



    Jakie korzyści daje umowa serwisowa ?
    zmniejsza ryzyko awarii do pilnowanie przez serwis terminów konserwacji pierwszeństwo w realizacji napraw i konserwacji przedłuża żywotność bram i automatyki sprawdzenie niezawodnego działanie elementów bezpieczeństwa wyszczególnienie i wycena prac oraz części, które należy przeprowadzić i wymienić gwarantuje współpracę z profesjonalnym autoryzowanym serwisem

    Ponadto świadczymy usługi związane z modernizacją użytkowanych przez Państwa urządzeń, starając się dopasować do aktualnych oczekiwań Klienta. Najlepszym przykładem może być zamontowanie napędu elektrycznego do bramy dotychczas używanej jako ręczna, zastosowania sterowania za pomocą drogi radiowej, pętli indukcyjnej, czujnika radarowego lub bezprzewodowego systemu otwierania za pomocą telefonu GSM przez uprawnionego użytkownika.
    Jeżeli będziecie Państwo zainteresowani powierzeniem opieki nad Państwa bram, rolet, drzwi i automatyką naszej firmie prosimy o kontakt telefoniczny z naszą firmą lub wysłanie zgłoszenia drogą elektroniczną. Mamy nadzieję, że nasza oferta pozwoli zaspokoić Państwa oczekiwania co do obsługi serwisowej i pozwoli uczynić Państwa powszedni dzień choć trochę łatwiejszym.